czwartek, 5 marca 2015

wymarzony ogrod cz. 1

Marzy mi się piękny ogród, taki, w którym będzie można się zrelaksować, a także poczuć przytulny klimat. Oczyma wyobraźni widzę już zadaszony taras, przy którym rosną rożne wspinające się rośliny. Wymyśliłam sobie, ze będzie on wyłożony takimi deskami bambusowymi.   


Z palet zrobimy meble ogrodowe z wielkimi poduchami, a w nocy będzie nam milo wypoczywać przy klimatycznym oświetleniu podłogowym.

Ogród będzie duży, wysiany piękną, soczysto-zielona trawa. Po bokach będą rosły wysokie trawy z czosnkami oraz bujna roślinność, lawenda, piwonie, tulipany i inne kwiaty. Ogród będzie otoczony żywopłotem, który będzie przycinał mój Misiek <3

Przez ogród będzie biegła ścieżka, będzie dużo miłych zaułków, dzięki którym nasze dzieciaki (liczę, ze kiedyś się pojawia), będą miały gdzie się chować. Jestem pewna, ze ogród z wieloma fajnymi miejscami będzie także sprzyjał ich kreatywności. Marzy mi się także taki kokon, wieszany na drzewie (coś na wzór hamaka), w którym dzidzia będzie mogla sobie odpoczywać po długiej zabawie na świeżym powietrzu.





Wracając do ścieżki, bo głownie na niej chce się dziś skupić...nawet nie zakładam ze będzie to klepisko, czy zwykła kostka chodnikowa. Bruk pewnie jest drogi, wiec wymyśliłam coś innego, coś co będę mogla sama wykonać...(ach...jak ja uwielbiam takie pierdoły).

W sieci znalazłam pełno zdjęć mozaiki ogrodowej, można tez znaleźć sposób wykonania. Juz w moim chorym umyśle powstał wzór...czas zbierać kamienie :)

Sami spójrzcie na gotowe inspiracje, czyż nie pięknie się taka mozaika prezentuje?











foto: Pinterest, Zszywka

1 komentarz: